streda 21. decembra 2022

vianočné obrázky na stiahnutie zadarmo - Hľadať Googlom ...

 Milí rodičia aj deťúrence,

píšem Vám posledné informácie v starom roku. Najprv ohľadne zajtrajšieho dňa. Celý deň, 5 vyučovacích hodín budú s pani učiteľkou Paulovič. Deťom odkazuje, aby si na zajtra priniesli do školy všetko na nemčinu, to znamená učebnicu, PZ aj malé zošity. Ráno začnú nemčinou a posledné 2 hodiny budú mať besiedku. Na besiedku platí čo som Vám ja vravela, univerzálny darček, malé občerstvenie, pitie a 1 číslo do programu. Prosím, nech sa deti nestresujú kvôli programu, ak nemajú nič pripravené, môžu dnes porozmýšľať nad nejakou súťažou, ktorú by zajtra deťom dali. Veľmi ma mrzí, že koniec roka nedopadol podľa našich predstáv, je nás veľa chorých, ale aj to patrí k životu. Nie vždy sa všetky plány dajú zrealizovať. Verím, že si v novom roku všetko vynahradíme a hlavne sa všetci cez prázdniny doliečime. Nie je to len fráza, že zdravie je najdôležitejšie. Ja Vám chcem poďakovať za pomoc, spoluprácu a ochotu, ktorú ste mi počas týchto mesiacov preukazovali. Verím, že sa všetci počas vianočných sviatkov upokojíme, zabudneme na celoročný zhon a s láskou zasadneme k štedrovečernému stolu s našimi najbližšími. Prajem Vám všetkým krásne Vianoce, ozvem sa Vám v novom roku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára