štvrtok 20. októbra 2022

 Milí rodičia,

ubehli 2 týždne od nášho posledného kontaktu. Zajtra sa deti tešia na Halloween party. Doobeda prebieha vyučovanie aj keď aj ja im ho troška upravím v štýle zajtrajšieho dňa:) Dnes sme mali písať z čítania teóriu( sovičky), deti ma prehovorili, aby sme si písomku preložili  radšej na budúci týždeň. Do stredy budú mať deti viac času sa naučiť, resp. si už len zopakovať vedomosti ( autorská rozprávka, literatúra pre deti a mládež, literárna postava, hlavná postava a vedľajšia postava). Zo SJL preberáme vybrané slová po b. Z MAT násobenie a delenie, zatiaľ postupným pripočítavaním a odpočítavanímale už začneme aj násobky čísel. Z ANJ dnes písala jedna skupina päťminútovku na zámená, zajtra si napíše aj druhá skupina. Komu sa písomka nepodarí, má možnosť sa doučiť a opraviť si. Diktovala som im zámená so slovíčkami z 2. lekcie, napr. môj pes ( my dog), jeho mačka (his cat)... Čo nevidieť končíme 2. lekciu. Dnes sa mi ešte deti hlásili, že sa chcú zapojiť do súťaže Všetkovedko, ale zatiaľ okrem jedného záujemcu sa nikto neprihlásil. V pondelok je posledný deň na prihlásenie. Do súťaže Ypsilon majú možnosť sa deti prihlásiť do 10.11. Prosím, nenechávajte prihlasovanie na posledný deň. V piatok na budúci týždeň začínajú jesenné prázdniny ( 28.10.),  nástup do školy je 2.11. Už sa nám to blíži:)

Prajem Vám príjemný oddych. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára